субота, 22 лютого 2020 р.


Часто руки знають, як розпутати те, над чим марно б’ється розум.
К. Г. Юнг


  Нещодавно в кабінет для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами дирекція школи придбала світлодіодний стіл для пісочної анімації та терапії. Використання піскотерапії  у корекційно-розвивальній роботі дає можливість розв’язати такі завдання:
-          розвивати у дитини інтерес до пізнання себе та довкілля;
-          розвивати тактильні відчуття, здатність виражати свої емоції;
-          розвивати мислення, увагу, пам’ять, мову, моторику;
-          навчити дитину аналізу та синтезу, уявляти та відтворювати свої думки;
-          позбавити страху помилок, невпевненості у своїх силах;
-          стабілізувати емоційний та вольовий стан.
  
Використовувати пісочну терапію можна з дітьми різного віку, не враховуючи їхній загальний розвиток. Саме світлова пісочниця ідеально підходить для пісочної анімації, яка є одним з найефективніших методів розвитку дітей. Цей дивовижний процес не залишає  нікого байдужим, покращує емоційний стан. Займаючись такою діяльністю гіперактивні діти стають врівноваженими, скуті – розслаблюються, агресивні – втихомирюються, тривожні – заспокоюються. Дитина відчуває себе справжнім художником.

  Під час занять піскотерапії рекомендовано легку  музику, затемнене освітлення, розмовляти спокійним тихим голосом.  Важливо задавати питання:  «Що ти відчуваєш?», « Як змінюються твої почуття, настрій?» . В кінці заняття бажано сфотографувати «світ», створений дитиною.

  Після заняття поверхню стола прибирають, складають інструменти, використані у роботі,миють руки.

 Як бачимо, пісочна терапія дозволяє вирішувати багато питань стосовно розвитку дитини.












Немає коментарів:

Дописати коментар