Часто руки знають, як
розпутати те, над чим марно б’ється розум.
К. Г. Юнг
Нещодавно в кабінет для роботи з дітьми з особливими
освітніми потребами дирекція школи придбала світлодіодний стіл для пісочної
анімації та терапії. Використання піскотерапії
у корекційно-розвивальній роботі дає можливість розв’язати такі
завдання:
-
розвивати у дитини інтерес до пізнання себе та
довкілля;
-
розвивати тактильні відчуття, здатність виражати
свої емоції;
-
розвивати мислення, увагу, пам’ять, мову,
моторику;
-
навчити дитину аналізу та синтезу, уявляти та
відтворювати свої думки;
-
позбавити страху помилок, невпевненості у своїх
силах;
-
стабілізувати емоційний та вольовий стан.
Використовувати пісочну терапію можна з дітьми різного віку,
не враховуючи їхній загальний розвиток. Саме світлова пісочниця ідеально
підходить для пісочної анімації, яка є одним з найефективніших методів розвитку
дітей. Цей дивовижний процес не залишає
нікого байдужим, покращує емоційний стан. Займаючись такою діяльністю
гіперактивні діти стають врівноваженими, скуті – розслаблюються, агресивні –
втихомирюються, тривожні – заспокоюються. Дитина відчуває себе справжнім
художником.
Під час занять піскотерапії рекомендовано легку музику, затемнене освітлення, розмовляти
спокійним тихим голосом. Важливо задавати
питання: «Що ти відчуваєш?», « Як
змінюються твої почуття, настрій?» . В кінці заняття бажано
сфотографувати «світ», створений дитиною.
Після заняття поверхню стола прибирають, складають
інструменти, використані у роботі,миють руки.
Як бачимо, пісочна
терапія дозволяє вирішувати багато питань стосовно розвитку дитини.







Немає коментарів:
Дописати коментар